Friday, September 4, 2009

Bertukar BLOG

Assalamualaikum WBT sahabat-sahabat sekalian,

Di sini saya hendak memaklumkan bahawa saya tidak lagi akan menulis di blog persendirian ini, tetapi akan bertukar ke alamat lain. Memandangkan tidak lama lagi saya akan tamat pengajian di Korea ini, maka dirasakan mungkin tidak dapat menulis seperti dahulu lagi.

Erm blog baru ini adalah perkongsian saya dengan adik saya iaitu Anas yang kini sedang menuntut di UM dalam bidang Medic. Pengisian blog tersebut insya Allah lebih pada perkongsian ilmu dan juga perbincangan mengenai apa-apa perkara semasa yang dirasakan penting untuk kemaslahatan bersama.

Dijemput sahabat-sahabat sekalian untuk hadir ke blog tersebut. Alamatnya adalah seperti yang tertera di bawah...

Bonds of Luv

Sekian, wassalam~

2 comments:

Anonymous said...

assalammualaikum armmarov..
apa kata kekalkan blog ni..hehe..
ada pembacanya lg d ruangan ni..
kekal d sini ya..dgn perkongsiannya ^^

Anonymous said...

Simplicity, functionality and durability are the features that identify
classic things for women. Also a person can buy varied amounts of vouchers,
so it can be ten pounds worth or fifty pounds worth depending on
what one wishes to spend. Invicta Women's Wildflower Quartz Round Stainless Steel Watch.

My blog :: computing-strategies.com