Tuesday, April 14, 2009

Bunga Tulip Kuning



Hati wanita yang cantik umpama permata yang berkilauan,
Seandainya retak permata itu,
Maka akan rendahlah nilai kecantikkannya,
Walaupun masih lagi berkilauan...



Doa Asiah (Isteri kepada Fir'aun)

"Ya Tuhanku, bangunkanlah untukku sebuah rumah di sisi-Mu dalam syurga dan selamatkanlah aku dari Fir'aun dan perbuatannya dan selamatkan aku dari kaum yang zalim.” (QS. At-Tahrim:11).

6 comments:

Anonymous said...

saya nak jadi bunga tulip kuning =)

puteri said...

ni mcm bunga kat yoido je..hehe^^

'Ammar Abdullah said...

heh bukan lah..salah teke tu

ni bunge kat internet je haha

NHAP said...

salam
knaper bunga yang dipilih adalah bunga tulip kuning? knapa xpilih bunga ros ker..bunga lily ker..kan byk lagi ... =P

'Ammar Abdullah said...

heh sukar juge kan untuk menjawab, tapi hanya itu yang berjaye di edit (thanks pd adik yg meng edit bunge ni yer)

likukehidupan said...

walau ape jua warnanya, tulip tetap cantik. menghiasi alam. begitu juga seorang wanita solehah. :)